Subject: FW: Riigitee nr 2 km 11,707 Kaevu ja Kaevu tee müratõkete remondi omanikujärelevalve. Kinnipeetud täitmistagatis
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Feb 2024 09:37:58 +0200

From: Artjom Astreika - INFRAGATE <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, February 5, 2024 12:41 PM
To: Kalmer Helgand <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Kaidi Pugal - INFRAGATE <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Priit Hainoja 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee nr 2 km 11,707 Kaevu ja Kaevu tee müratõkete remondi 
omanikujärelevalve teostamine-täitmistagatis

Tere,

Käesolevaga soovime lepingu nr. 3.2-3/23/1266-1 „Riigitee nr 2 km 11,707 
Kaevu ja Kaevu tee müratõkete remondi omanikujärelevalve teostamine“ 
osutatud omanikujärelevalve teenuse eest täitmistagatise osalist tagastamist 
50% ulatuses. Manuses lisatud nõue täitmistagatise osaliseks tagastamiseks.

Lugupidamisega,

Artjom Astreika

Teede järelevalve insener

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:    +372 626 7777

Mob:  +372 58 0949 30

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee 
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada 
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile teada 
anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle 
sisu muul viisil kasutamine on keelatud